Kızlar günaydın bugün oğlum 1 yaşına bastı emziriyorum da ve az önce lavaboya gittim normal karnım ağrıyordu lavaboda hafif küçük affedersiniz ama kan lekesi gördüm çok ufak neyin nesi acaba adet olacağım anlamına mı geliyor yoksa gebelik mi anlamış değilim kafam karma karışık oldu ne edecegimi şaşırdım vallaha doktor kontrolunede sıra bulursam ne zamana kadar bakalım