birtutambilgi
Benim bebeğim 1 bucuk aylik ayni şeyleri yaşıyorum hatta oturup sinirden bugün ağladım asla uyumuyor kucağımda uyuyo besge yatırdigim an uyanıyor gazını çıkartmama izin vermiyor cikarmasam gazdan uyuyamiyo böyle kısır Bi döngünün içindeyim daha çok erken ama sabrımın tükendiğini hissediyorum sonra kendi kendime sen nasıl annesin diyorum
İlk bebegim ve annelik güzel olduğu kadar zormuş ben de sadece ben mi böyle hissediyorum diye dusunuyorum
İnşallah hersey yoluna girer bir an önce sağlıkla büyüsün yavrularimiz