Gamzeeeeee16 her çaresiz hissettiğin veya bunaldigin anda sadece şunu düşün 4 yaşa kadar zaman su gibi akacak hiç bir gününüz geri gelmeyecek evet çok zorluklar olacak ama ileride her anne dediğinde, başı sıkışınca sana her koşmasında , senin için tatlı hareketler yapmaya başladığında bu günlerinin mükafafini almış olacaksin ki varlığı yeter. Rabbim sizi birbirinizden ayırmasın. Anne olduktan sonra eskisi gibi uyku olmuyor zaten bebegim 8 aylik bende olacağını sanmıyorum. Ama zamanla vücuduna yeten, kendine gelmeni sağlayan uykuyu alacaksın. Simdilik biraz sabir zamani