Emine52 doktor da yaptırsan yine çıkacak hormonlardan dolayı dedi
Doğumun 6.ayından sonra başladım lazere ve emzirdigim için bile verim alamadım. Şu an 14 aylık olduk ve bıraktım lazeri hala emziriyorum ve gerçekten verim alamıyorum. Bu yüzden doktorunuzun dediğine katılıyorum. Hamileyken tüm vücut ağda yaptırıyordum, son aylarda hiç çıkmıyordu kıllarım hormonlardan dolayı sanırım, doğum yaptım 40ım çıktı, kıllarım sanki aylardır tüm vücuduma jilet yapıyormuşum gibi çıkmaya başladılar agdayi hiç bırakmamış olmama rağmen.