Cnr_33 Hayırlı olsun canım. Yetersin tabi ki hem araları yakın olması bir yandan iyi evet yorucu olur ama 2 yıla herşey harika olur birlikte oynarlar.
Doktorun aksi bir durum soylemedikce- düşük, erken doğum riski- emzirebilirsin hatta doğumdan sonra ikisini birde emzirebilirsin