Merhaba lütfen cevap verin onpyron iğne vuruldum dün acilde doktor bişey olmaz emzir dedi ama araştırdımda 48 saat emmemesi lazımmış bugün kustu oğlum ne olmuştur ne yapacağım zaten hastane de yatıyoruz şuan isalden dolayı bide benim yüzümden kustu yavrum ya 🥺 üstüne de antibiyotik içtim akşam ama onu araştırdım e lactanicadan düşük riskliydi bugün de böyle olunca çok korktum