Krispii dudururu ben hiç yaşamadım Sleepy den gelen hediye bezler molfix ve Prima bizde pişik yaptı Sleepy naturel kullanıyorum geçen 101 e gelmişti Ordan alırken Sofia aldım deneme paketlerinden şimdilik bunu deniyoruz bakalım
birkucukatahan dudururu ben doğdugundan beri natural kullanıyorum 2 kullaniyorum sadceece 1 kere sensetive kullandim memnunum pişik falan olmadik 😐
dudururu Merve1705 çağrı merkezini aradım memnun değilim dedim aynı durumda kızımın poposu krem fayda etmiyor
Merve1705 dudururu nasıl bir geri dönüş yaptılar çok şükür pişiği azalmaya başlamış Allah molfix ten razı olsun
dudururu Merve1705 3 gün boyunca bi sensitive bir natural kullanın vücudu alışacaktır dediler bende eğer bir anketiniz varsa kesinlikle mennun değilim dedim. Pişik devam ederse numune gönderin dediler
Merve1705 dudururu koskaca markanın dediği Bi sensitive Bi natural mi olmuş pes ya bu nasıl savunmadır bence sizde yeni bir bez deneyin
Farahzeynep dudururu bugün sleep reklam filmi için seçmelere gitmiştik, bez verdiler çekim için, ben de sonrasında çıkarmadım, 2 saat sonea baktım kıyafetine çıkmış hep, canım prima der susarım.
Liyaa dudururu aynınsorunu bende yaşadım 4numarasına kadar sorun yaşamadım sonra canbebeye geçtim çokta memnundum yazlıkta sadece sleepynin yeni çıkanları vardı onunaldım hem pişik yaptı hemde çok kötü koku yapıyordu çiş yapınca hemen değiştirdim bir dahada almadım almamda bozdu kendini bence sleepy
Htcana Biz de 8 aydır sleepy mor seriyi kullanıyorduk natural pişik yaptı şimdi molfix e geçtik 4 gün oldu fena değil gibi şimdilik