Kızlar bebeğim bir süredir uykusunda ara ara sayıklıyor gibi ses çıkarıyor bu normal mi az öncede kıpırdattım gözü kapalı ağladı. Bu sayıklama sesleri gibi küçük inlemeler artık psikolojikmen rahatsız etmeye başladı beni bir dr a sordum bilmiyorum gibi işaret yapmıştı