Bebeğim iki buçuk aylık. Kakasında değişimler söz konusu o ıyüzden sizlere danışmak istedim kakası önceden sıvı olurdu ama iki gündür daha koyu kıvamlı ve miktar olarak daha az.ve şu sıra gazlı ve kaka yapma süresi de uzadı. Bu ne anlama geliyor acaba? Anne sütüyle besleniyor bu arada