Lavinyaa1 Toplu Alışveriş yapmak istiyorum. Kalitesi nasıl ? alan var mı? Çok uygun olunca haliyle insan bi tereddüt ediyor. Şikayetlerine baktım kimi diyor resimdekinden Farklı tonda geldi. Kimi diyor kalitesi kötü. Aranızdan Alışveriş yapan var mı?
Mommi2 Lavinyaa1 dolandiric degil ama ben xl bir urun almistim s gibi gelmisti ve iade edememistim suan durum nedir bilemiyorum ama gelen urunlerde iki gunde tuylenecek cinstendi yani tabi sizin aldiginiz urun farklilik gosterebilir ben esofman takimi almsitim
Beno Lavinyaa1 çok kalite değil mesela anneme kap gibi bişey aldık kumaşı inceydi.parasina göre normal ama çok kalite bekleme
Esraerdemserin Lavinyaa1 dolandırıcı değil, kız kardeşlerim için sipariş etmiştim sectigim ürünler geldi ancak uygunluğuna göre kalitesi var
Annekizz Lavinyaa1 Tofisada aldım gayette neyse o geldi ama benim boyum kısa ürün boyuna bakmadan almıştım benimle aynı boyda geldi 😁 ha bide pazarium var orayada bak derim
Dnzdmr Lavinyaa1 yani kalitesi güzel değil bnce fiyatlardan da belli deneyblrsinz ablam beğendi bn beğenmedim kaliteli durmuyor. Ama dolandırıcı değiller iade bile alıyorlar
Deletedmom_75 Lavinyaa1 hiç tavsiye etmem çok kalitesiz hatta şuan annemde birakmistim esofman takimi var yani kaliteli bişey beklemeyin
Cnnaytmz Kesinlikle tavsiye etmem aldığım ürünlerin kalitesi gösterildiği gibi değil. Ücreti geri ödeme de son günü bekliyorlar iade durumunda.
Aslicamm Lavinyaa1 ben yapmıştım beğenmemiştim açıkçası bi de telefon numarası girdigime pişman oldum dakka başı mesaj atiyolar engelledim bu sefer de engel listesine düştü diye bildirim geliyo
Kbrbisi28 Dolandirici defil ama yengem bir urun siparis etmisti farkli renk ve normalde kalin gorunen sey ince gelmisti