pogacayanakk Artemiss_ akika zaten şükür kurbanıdır ve ilkaki ilk yedi gün içinde kesilmesi gerekmiyor
coffeemate Artemiss_ akika 7. Günden sonra da kesilebilir, akika kurbanı vasfını etkilemiyor bu durum. Sadece akikanin ilk 7 gün içerisinde kesilmesi daha faziletlidir deniyor.
TwinMom- coffeemate bende öyle biliyorum ilk 7 günde olursa fazilet, olmazsa da buluğ çağına kadar kesilebilir.
coffeemate Deletedmom_110 ihh, iyilikhanem, mirasımız gibi derneklerin de akika kesimi var, ben bu tarz dernekleri kişisel sayfalardan daha güvenilir buluyorum açıkçası. Biz kestigimizde muhtara sorup öyle dağıttırdık. Allah kabul etsin
Deletedmom_110 coffeemate kestik video vs geldi şükürler olsun🌺 çok tereddüt ettim 3 tane kestirdim sonuçta korktum ama şükür Tabbimin izniyle yanıltıcı olmadı
Rez Deletedmom_110 maşallah Allah kabul etsin bende bir tanıdık doğum yaptı biz memleketindeyiz diye rica etti kestirip dağıtım yaptırdık öyle öğrendim bu kurbanı ancak sayfa ile ilgili bilgim yok sosyal medya kullanmıyorum ve asla güvenemiyorum
mamanveutdormir Deletedmom_110 ben amcamdan rica etmiştim kendisi kesti ve tüm köye dağıtmıştı. bu sayfayı bilemiyorum ama hasene güvenilir oraya bakabilirsiniz.
Ecenin_Annesi29 Deletedmom_110 bizde internetten kestirdik canım YouTube de izledigimiz bir hayvanci var orhun topkaya Eskişehirde valilik izinli kesim yapiyor ille bu sekilde yapqcaksaniz bildigimiz biyer olsun heryere guvenilmez bu devirde
limoncicegimFO Deletedmom_110 bulug çağına kadar kesiliyor cnm erkek 2 kıza 1 tane daha bilindik sayfalardan yaparsan daha iyi olur
kasimonbes Artemiss_ yok ergenlige kadar kesilebiliyormus @[silindi] hocamiza sordum 🤲😊 hocam akika ile ilgili bilgi rica ediyoruz ❤️
[silindi] Artemiss_ akika kurbanı bebeğin doğumuna şükür sebebiyle kesilir ve kesilmesi sünnettir. Bebeğin doğumunun yedinci gününde kesilmesi en güzeli olsa da ergenlik çağına kadar kesilmesi mümkündür. Bu kurbanın etini anne-baba dahil herkes yiyebilir 😊🌺
siriuss_ [silindi] hocam bana adağın boynunu yedirdiler çocuk kuvvetli olur dediler. Ben o boyunun fiyatı kadar sadaka mı vermeliyim?