Momyyyyy
2 haftalık için 10 saat çok erken 1 aylık bile değil, hem şekeri düşer hem Allah korusun ileri derece de sarılık olur hatta bu kadar uyanmama sebebi sarılık bile olabilir.
2-3 aydan sonra yine belki ama benim 40 günlük en fazla 4-5 saat aç bırakıyorum o da kendisi kalkıyor o saatten sonra.