birhesap bu durumunuz çok normal henüz lohusasiniz üstelik. Bebeğiniz çok minik daha birbirinize alışma dünyaya alışma sürecinde. Bir şeylere yetişmeye çalışmayın ev işleri ertelenenilir önemli olan bebeğinizle sevgi dolu vakit geçirmek .. zaman çok çabuk geçecek o günleri özleyeceksiniz bile. Benim bebeğimde 1 yaşına geldi aynı durumlari yaşadım psikolojim bozulmuştu ama 2-3 aydan sonra düzene giriyor yavaş yavaş, gaz sancıları falan kalmayınca rahatlıyor uykusu da düzene girecek hepsi geçecek siz bebeğinizi sevin öpün bol bol kucağimiza alıp sarılın en güzel böyle atlatılır bu süreç 🥰