Nurellaa_ cok zor durum ama sana şöyle söyleyeyim bugünü bile özleyeceksin… Bizler bile birsey oldugu gibi ilk annemizi arıyoruz napsin oda annesi tek güvende oldugu yer ya memen yada boynunun altı. Sakin kal her anın resmini çek ben ilk 4 ay slingle ayakta uyudum baska hiç uyumadı yeterli o uyusun dedim ayakta uyumayi öğrendim simdi bile uyansn ben burdaym yat dediğim gibi gelir bana dokunur uyur o yüzden bunların hepsi mutluluk öyle düşün daha rahat olursun bak yaşına giriyor bile 2 haftaya bunlarda gelip geçiyor her anın tadını çıkarın resimle, bol bolll koklaa😊😊😊🥰