Bibebek_ duzgun baglarsan dusmez bız eylul bası kulkandık mugla cok sıcakto ılkınde bılemedım terkedı sonra zıbınla aldım.. Aılemın yanına gıttm ucakta slıngle kucagımdaydı kemerden daha guvenlı uyudu geve gaz sancısı tuttu evde olsak arabayla gezer uyurdu slınge sardım arava sesı actım gazı cıkardı uyufu 4.ayda surekkı kucak ıstedı tun gun skıngle gezdı sımdı hep yanımda tasıması da kolay ınce kumas sonucta bunalınca sarıyorum