Ecemnr7 Merhaba güzel anneler kızım 2 ay 17 günlük bir hafta 10 gündür vajinal akıntısı var sanki ara ara görüyorum idrar yolu enfeksiyonu geçirmişti hastanede antibiyotik tedavisi gördük son tahlilde enfeksiyon çıkmadı herşey temiz çıktı ama neden böyle oluyor normal diyorlar kız çocuklarında ama başına gelen var mı tekrar doktora götürmem gerekir mi sizce
endlesslove Ecemnr7 Benim beyaz sümüksü bişey oluyordu başlarda 4 ayşık şuan bayadır görmüyorum ama o aylarda gördüğüm olmuştu bizde enfeksiyon yoktu doktoruna söylediğimde normal demişti
Ecemnr7 endlesslove beni rahatlattınız gerçekten çok sevindim bizimde enfeksiyon sonuçları temiz çıkmıştı ama ben yine de çok geriliyorum çocuk doğduğundan beri hastanedeyiz tam kurtulduk dedim bu çıktı😞