Zuleyha__19 10 gün yapmaması normal mevzusunu çözebilmis değilim gerçekten benim oğlum dördüncü ayini bitirdi bir bucuk-iki aydır mama alıyor.. Anne sütü alırken de vardı bu sıkıntı hala devam ediyor. Bebeğim bir gün bile yapmasa büyük sıkıntı yaşıyor kolik bi bebek çünkü yaptığı zamanlar daha çok arttı artık ama yapmadığında yardim ediyorum çünkü o da bende çekiyoruz yoksa zaten uyku sorunumuz var daha çok artıyor huzursuz oluyor. Ama emin ol canım büyüdükçe düzene girmeye başlıyor.. Sıkma canını düzelecek inşallah.