Merhaba, 41günlük anneyim yaklaşık 10.günden beri iki gögsümde de yumru gibi sertlik var ne yaptıysam geçmedi ağrı sızı şişlik vs olmadığı için doktora gitmemiştim bunun için ama hala geçmedi, sütüm az sanırım bu yumrulardan dolayı tıkanıklık var ama hiç bir ağrısı vs yok başına gelen var mı ? Bu arada süt az kilo alımı olmadığı için meme + mama olarak devam ediyoruz, süt geliyor ama çok az