Kızlar bebeğim tam 3 aylık oldu bugün . Doğduğundan yana hep gece uykusu iyi olmuştur bir düzeni vardı gece en geç 1 gibi uyur sabah 8e kadar hiç uyanmadan uyurdu gündüz de iyi akşam tek sıkıntı gece uykusuna geleceği vakte kadar durmazdı. ama bir iki gündür sanki bütün düşen bozulmuş gibi ne gündüz uykusu var ne gece ve sürekli emmek istiyor kolumda taşımaktan yoruldum çok kötü sallanmaya da alıştı atak mıdır nedir çok zor birkaç gündür ölüyorum resmen😔