Bizde 9 ay 2 günlük olduk, emeklemicek gibi 🙄😂dönmeyi öğrenmeden önce yüz üstü koyduğumda kafayı koyup yatıyordu diyordum bu çok üşengeç emeklemicek kesin 😂 dönmeyi öğrendiğinden beride yüz üstü koyduğum an geri sırt üstü dönüyor hayatta yüz üstü durmuyor sizinki hiç yoktan sürünüyormuş benimki yattığı yerden emir veriyor istediği oyuncağı eliyle veya ayağıyla alamadığı zaman başlıyor ağlamaya 🙄