Liya01 saglık ocagının verdigini kullanmaya baslamıştım gaz yapıyormuş megersem gecem gündüzüme karışmıştı.fsrkettm kestim d vitaminini gaz problemimiz birden bitti nasıl birşeyse artık.şuan pedia d kullanıyorum sorunumuz olmadı cok şükür 5 aylığız.demir damlasınıda pek tavsiye etmiyorlsr cıkan dişlerde kararma yapabiliyormuş