Canparem35 Aşıyı olalı 1 ay olmak üzere nerdeyse ama izi yok yarada olmadı bu şekilde olması normal mi ?
Bebegimm1 Canparem35 4.ayından snra çıkmıştı bebegimde hemen çıkmıyor 8 10 hafta içinde çıkıyor diye biliyorum belki daha erkende olabilir ama bizde 2 ay snra çıkmıştı iltihap dolmuştu içi snra zamanla kabul oluşmuştu
Umutveannesi Canparem35 4-6 ay arasında kızarıp kabuk bağlayıp dökülür demişlerdi. 4. aydı yanlış hatırlamıyorsam kızarıp kabuk bağlamaya başlamıştı, 8 aylık gibiyken de dökülmüştü
MeetJoeBlack Canparem35 17 aylık oğlum, hiç yara kabuk iltihap vs olmadı. Şuan da baktığımda belli belirsiz minnak bir nokta gibi bişey var hafif açık renkte. Doktor normal demişti, tutması için illa yara olmasına gerek yokmuş.
Canparem35 Umutveannesi sağlık ocağında yara olur kabuk bağlar falan diyince olmadi oyle bi durum merak ettim sagolun
Bebegimm1 Canparem35 biraz daha bekleyin çıkar yakında önceden söylim iltihap görünce korkmayın o kendi kendine patlıyor snra kabuk tutuyor bir şey sürmenize gerek yok bizim kolumuz gibi olmasıda uzun sürüyor galiba yaşını geçtikten snra bizim kolumuzdaki gibi iz olmuştu🌸