Arkadaşlar bebeğim 2 ay 7 günlük oldu 15 günlükken gaz başladı ve hala gaz problemimiz devam etmekte haliyle çoğu geceleri de gazdan kaynaklı uyumuyor ve uzun süreli sürekli ağlıyor inanılmaz derece gözlerden İnanılmaz yaşlar geliyor içim acıyor. Humana iyi geceler çayı kendiniz veya bebeğinize veriyor musunuz kullanan var mı ?