Arkadaşlar merhaba kızım 7 buçuk aylık bugün bizim yatağımızdan düştü öncelikle araştırdığım bildiğim bilgilere değinerek gözlemledim hepsini yazacağım aşağıya sizin de bilgilerinizi rica ederim lütfen
Kusma yok
Düştükten sonra susturulamayacak bi tiz ağlaması olmadı kucağıma alıp telefondan birşeyler izlettiğimde sustu
Düştüğü yükseklik 60 cm kadar
Sabah saati 11 buçukta düştü 4 e kadar uyutmadım 4 te 1 saat uyutup uyandırdım sonrasında 9 a kadar ayakta tutup gözlemledim
Gülüyor, emekliyor, iştahı yerinde, herhangi bir morluk kezik ve kanama olmadı kulağından sıvı gelmedi gözlerini kontrol ettiğimde kayma olduğunu fark etmedim yoktu yani
Uykuya eğilimi yoktu keyfi yerindeydi
Uyuduğunda derin uykuya dalmadı tıkırtı yaptığımda uyandı direk kendindeydi yani
Ba ba ba ma ma diyerek konuşuyor her zaman ki tepkileri veriyor
Kollarını sırtını ve kafasını 2 saatte bir ovarak kontrol ettim herhangi bir acı tepkisi vermedi ve morarma olmadı
Bunları gözlemleyerek doktora götürmedim aile hekimine danıştım oda gözlemlerimin doğru olup 24 saat devam etmem gerektiğini söyledi
Yapmam gereken başka birşey var mı sizce gözümden kaçan kontrol etmem gereken?
Lütfen ama lütfen bilgilerinizi paylaşır mısınız