sedefsderin oğlumda da vardı düzeldi sonradan şu an 14 aylık, 3 aylıkken Sünnet olduğunda çocuk cerrahi takip edin ekstra bi şişlik olursa getirin demişti ama öyle birsey olmadı hiç, zaten her ay kontrole gittiğimizde de doktor açıp baktığı için birsey olsa söylüyordu, ilk aylarda hep tekrar etti sıvı birikmesi var diye sonra söylemeyi bıraktı geçti yani sorun olmadı çok şükür.