Burakbus bebeklerin elleri ve ayakları soğuk olabilir. Hatta bir yerde izlemiştim klima görevi görür diyordu. Yani tam tersi vücut sıcaksa eller ayaklar soguk olur dengeleyebilmek için diyordu. Genelde ateşliyken bile soğuk olur bebeklerin elleri. O yüzden merak etmeyin normal benimkinin de oluyordu . Hem de yazın. Göğüs ve ense sıcaksa usumuyor demektir el ve ayağa bakmayın bunun için. Emin olamazsaniz ateş olcün