MuhammedAmine [silindi] bez çok kötü ya denemek için bir arkadaştan aldım 4-5 tane dışı poşet gibi hışır hışır çiş yapınca pamuk topaklaşıyor bez sallanıyor sızdırma olmadı ama iç lastikleride çok dar büyük beden olmasına rağmen tavsiye etmem
mustafam4906 biz bezini kullandık çok kötüydü hatta firma yeni paket yolladı bize o dönem yeniden denememiz için ama yarım saatte bir değiştirip bezi bitirmiştik ama şöyle bir şey var. Bu bez işi bebeğe göre değişiyor. gerçekten kullanıp memnun olan var. denenebilir