Evaninanasi valla ben bu doktora 2 kere gittim zaten rastgele gittim 4,5 m kalp deliği vardı 1 ay sonra çağırdı dün gittik başka doktor vardı önceki raporlara baktı biz böyle olanları 7 aya bir çağırıyoruz ama size niye aydan aya demiş anlamadım ben doktorunuza soyleyim o gelip baksın dedi ve o geldi. Güvenmemek değil yani 2 kere bişey gittim sonuçta ve burda da öyle yazılanlar olunca korktum çünkü hap vermesine bende çok şaşırdım