Yagmur0606 Kızlar merhaba azitro antıbıyotık kullandı bes gun bebegım ve sonrasında poposundan baslayarak kasık bölgesıne kadar pişik ve kırmızı noktalar olmaya basladı bu durumu yaşayan varmı hiç ?
Ayselmiros Yagmur0606 ilaca bağlı mı bilmiyorum ama benim bebeğim de kırmızı noktacıklı pişik oldu buna mantarlı pişik deniyormuş iyice kurutmadan altını kapatmamak gerekiyor bide doktorumuz travazol verdi hemen 2 günde geçti dr danışanilirsin geçmiş olsun
Yagmur0606 Ayselmiros evet bu ara çok sulu ishali vardı hala şuan bi tık ishal baya kırmızı ve noktalı cuma doktora gıdecegız ozaman söleyım 😔