Kbr_ay00 https://mutluresim.com/images/2023/02/15/xtRzu.jpg. 4 aylıkken vurulmuştuk şimdi 5 buçuk aylığız böyle şişdi sizce neden
whitechocolatemochaa Kbr_ay00 normal kabarıp iltihaplanıcak sonra patlayıp kabuk tutup yaraya dönüşecek önemli olan o bölgeyi kuru tutmak ve yıkarken lif sünger gibi şeyler değdirmemek
Uykusuzkoala Kbr_ay00 merhaba aklıma bir sey takıldı bizim 4. Ay aşısı yeni oldu ama sadece 2 bacaktan vuruldu. 2. Ay aşısi bu sekilde oldu oltihat akti kabuk bagladı.farklı olmasi garip geldi herkese aynı asi takvimi uygulanmiypr mu
Ysgl26 Verem aşısında 1-2 ay sonra olur böyle canım normal. Orası patlayabilir iltihap akabilir korkma normal bi durum. Ovalamayın sıkmayın baskı uygulamayın oraya oğlum 7 aylıkken iyice küçüldü şimdi minicik kırmızı bi iz var aşı yerinde
Kbr_ay00 Uykusuzkoala bnde TM hatırlayamadım doğru 4. Ay aşısın da olmayabilir kolundan kaçıncı ayken vurulmuştu ki bn bş ebeye sorayım