Merhaba anneler.
Bebeğim 4.ay 20 günlük rotavirus aşısı yaptırdım ilk dozu bir de. doktorumuz nimenrix ve bexsero menenjit aşılarını da yaptırmamizi önerdi.
Bu konuda bilgi sahibi olan veya yaptıran varsa fikirlerinizi almak isterim. Kafam çok karışık karma asilarda menenjit de olduğunu söylüyorlar bilemiyorum 😔