Evlatlarımız hepimizin gözbebeği canımızdan bir can. Sizden fikir ve tecrübelerinizi söylemenizi rica ediyorum artık ben ne yapacağımı bilmiyorum.
21 nisanda kızım 2 yaşına girecek. Eltim de 4 yaşında oğlu var biz çok iç içe bir aileyiz evlerimiz ayrı ama sürekli birbirimize gider geliriz. Eltimin eşi Suriye’de o yüzden kendisi kaynanamgilde kalıyo oğlu da çok yaramaz asla susmaz asla akıllı 5 dakika durmaz herşeye ağlar herşeyi ister ve istediği hemen olur ilk torun olduğu için haddinden fazla şımarttılar şimdide tepelerde geziyo. Kızımda abisini çok seviyo çok gitmek istiyo ama yanına gelince çok sus pus sadece onu izliyo çünkü kaşla göz arası zarar veriyo kızıma kaç defa denk geldim ve geldik. Herkes biliyo yani zarar verdiğini annesi uyariyo kızıyo vs ama çocuk anlamıyo oda çocuk yani ama hiç bı şekilde durmuyo kızım 18 aylıkken falan boğazını sıkmaya çalıştı ben kızıyorum artık yapma yeter falan diye ama anlamıyo haliyle saç cekmeler elinde ne görse almalar yani dirlik vermiyo kızıma kızım da çok korkak ve açıkçası pısırık oldu kimi görse korkuyo bakın kimi görse bunu eltime defalarca dememe rağmen bişey yapmadı adam akıllı bişey de demiyo çocuğuna gitmesem de olmuyo geçenlerde hava iyi diye parka çıkardık eltimle işte oğlu benim kızım falan kızımın yanından çocuklar geçiyo kızım hep sakındı çocuklardan. Bide neden korkuyo diyo eltim sinir tepeme geliyo böyle korkuyo dendikçe bende oğlun yüzünden diyorum artık yani dünde kaynanam neden korkak dedi. kaynanami çok severim bı sıkıntımız olmadı şükür ama nedenini bilmiyomuş gibi böyle şeyler söylemesi beni çok üzdü valla bende söyledim hepsini eltimin biraz morali bozuldu ama napiyim. Eşime sürekli söylüyorum oda çok uyariyo ama nafile. Açıkçası eşimle benim çok canımız sıkılıyo bu sebepten kreş düşündüm ilçede oturuyom kreşe 2 yaşı 1 günlük alıyolarmış 1 günde bize bişey katacağını düşünmüyorum açıkçası ben ne yapayım da bu çocuğu açıyım ya pedegog’la mı görüşsem yada başına gelen var mı tecrübelerinize ihtiyacım var valla çok üzülüyorum ya.