Derindeniz1 Merhaba anneler iki gün yumurta beyazını da vermeye başladım ve kızımın yüzünde kırmızı kabarcıklar çıktı alerjik bir durum mu acaba ? Böyle bir durumda nasıl bir yol izlemeyim .. kızım 8 aylık
1625goktug Ali_asaf_10 Kdrklnc Liyaninannesiiii ya kozlar bebeğim 8 aylık önümüzdeki ay aşısı var sağlık ocağı yumurta beyazını dene öyle gel aşı için alerji durumu varsa vurulmayacak dedi doktorum da 1 yaşından önce verme dedi siz ne yaptınız bu durum da
Kdrklnc 1625goktug canım bizim aşımızda geçen hafta oldu sağlık ocağındaki ebe hiçbir şekilde yumurta beyazı ver öyle gel diye bişey demedi yumurtayı vermeyi kesebilirsin birde doktora götürebilirsiniz
Ysgl26 1625goktug 9 ay aşısından önce yumurta beyazı veriliyor canın zaten merak etme. Alerji olursa o aşıyı sağlık ocağı da değil alerji bölümü olan hastanede gözetim altında yapıyolar . Yarın 8 aylık oluyoruz bi kaç gün sonra ben de deneyeceğim
Ali_asaf_10 1625goktug benim bebegim de henüz 8 aylık . Geçenlerde burda öyle bir post gördüm çok şaşırdım ilk kez duydum öyle olduğunu. Hiç bir bilgim yok bakalım bize diyecekler mi 9 ay asisinda az kaldi. Bende bilemedim verseniz mi doktora mi sorsanız acaba