Egementosunannisi Arkadaşlar sağ göğsüm sol göğsümden daha büyük bayağı anlaşılır şekilde fark var neden acaba emzirmekle ilgili mi durum? Sebebini bilen aynı durumu yaşayan var mıı?
Svdnr Egementosunannisi solak olmussun canim surekli bir gogsunden daha fazla emzirdigin icin o gogsun daha fazla sut uretiyo ve daha cok buyuyo
Ysgl26 Oğlum 8 aylık hala sağ göğsüm soldan daha büyük. Sağı çok emmiyo çünkü hep solu daha çok emiyo süt üretimi eşit olmayınca öyle oluyo
Kubrailkan Benimde sol göğsümden emiyor kızım son 3 4 aydır böyle. Sağ gogsumden sadece uyurken verebiliyorum. Ve farkedilir sekilde soldan küçük 🙈🙈