vaniscosla bu geçiş dönemlerinde kaka yapmaya biliyor burnu tıkalı demissiniz beslenememis olabilir ondan da yapmaya bilir. Ben fitil kullanamadm bebegime(prematüre) korktum. Cerrah doktorumuz sıcağa yakın ılık su yaptırıp pamukla poposuna uygulamami tavsiye etti( kaslar yumusadigi için canı yanmıyor ve kolayla kaka yapıyor ben buradaki bütün annelere bu olayı anlattim uygulayan çoğu insan kaka yaptığını yazdı). Burnu için de 5 cclik enjektöre serum fizyolojik yada izotonik serum çekip yarım yarım burna uygulayabilir ve aspiratör yada burun pompası ile cekebilirsin.. o sabun mabun deneme sakın sabunda kimyasal var renk için koku icin vs. Vsss. Geçmiş olsun inşallah hemen düzelir bebisinde 😊