Milosunannes41 Merhaba kızlar 2,5 aylık olduk biz bu ara inanılmaz derecede salya artışı var ve sürekli yutkunup yutkunup boğazına kaçıyor öksürüyor bazen bazen de tıkanıyor hiç yalnız bırakamıyorum
Cnsymc Milosunannes41 Yenidoğanlarda oluyor canım korkma benim oğlumda da öyleydi boğuluyor gibi sesler çıkarıyordu tükmüğünü yutamadığı için yakında geçer sizin de