papatyakahvesi3-
Bizde 7,5 aylığız çizimde 7-7,30 da uyanıyoruz önce babamızı işe geçiriyoruz 🙂 sonrasında gelen oyun odasına gidip eğitici kule oyuncakları var onu yapıp yıkmasını bekliyorum sonra aynı oyuncak ile farklı şeyler üretmeye çalışıyorum sonra kahvaltı saatimiz geliyor kahvaltı yapıyoruz sonra uykuya geçiyor sonra kalkınca biraz yatakta oynaşma yapıyoruz.
Sonra tekrar oyun odamıza gidip zeka kartları ile oyunlara başlıyoruz,kitap okuyorum,şarkı söylüyorum onu mama sandalyesine koyup ev işlerimi yapıyorum o sırada ona da şarkı söylüyorum Ali babanın çiftliği mesela bayılıyoruz 😊sonra yine uyku 😴
Sonra beraber onun akşam yemeğini hazırlıyoruz baba geliyor onunla oyun sonra akşam uykusuna geçiyor zaten😂
Bu arada ben ona dolapları açıp kurcalatmaya başladım çok zevk alıyor kıyafetleri dağıtmaktan 😍😍