Bebeğim 7 aylık olacak 7 7.30 gibi kendisi erken kalkıyor bazen tekrar uyutup geç kaldırıyorum günümüz uyandı emzir ilgilen sonrası uyumazsa ya yürütece koyuyorum bazen tv izliyor oyuncak ile ilgisi yok herseyi ağzına götürmesi var ekran izleyince üzülüyorum nasıl oyalamam gerek nasıl aktivite veya gününüz nasıl geçiyor tecrübeli anneler cevaplayabilir mı?