dy22 Bu ayın 26 sında tam 2 aylık olacağız. Gazını kolay kolay çıkarmıyor. Uyumuş oluyo beslenirken gazini cikarirken geri uyaniyoor 😭 Kaç aylıktan sonra kendi çıkarir acaba
Bebegimm1 dy22 bana doktor rahatsız olmuyorsa çıkarma demişti bi sonraki beslenmesinde direk kendi çıkarıyordu hiç gaz sancısıda çekmedi bebeğim
Tomyris dy22 3 aydan sonra bariz bir rahatlama oluyor, 2. Ay bence gaz olayında en zor ay bizim pik yapmıştı resmen