Arkadaşlar çok mutlu oldum çok güzel bağışlar var. İnsanların elbet manevi acılarını hafifletmez ama inşallah hepsi tekrar ev sahibi olurlar. Hayat devam ediyor ve bize verilen ömürü geçirmemiz gerek. Allah’ım vefat eden vatandaşlarımızın mekanını cennet eylesin. Ailelerine sabır versin.