Merhaba kızlar dünden beri çıldırmak üzereyim bebeğim emziremiyorum almak istemiyor çok zor ikna ediyorum ağlıyor yatırınca göğsüme uyurken verebildim, çok güzel emiyordu bi anda böyle oldu normal mi 4 saat bekliyorum resmen emecek diye bugün beslenme araları hep 4 saat oldu bu normal mi atak haftasının bitmiş olması lazım diye düşünüyordum yoksa benimki yeni
Mi başlıyor bilenler bi yazabilir mi ne yapmamız gerekiyor çıldırmak üzereyim 🥺