sedaozdemir Önerebileceğiniz bir park yatak modeli var mı? Oğlum 7 bucuk aylık ,tutunup kalkıyor Montessori yataktan.Önerilerinizi beklerım 😐
Mmeelliikkeee sedaozdemir yoyko 8 in 1 kullanıyoruz çoğu markaya göre ölçüsü daha geniş ve uzun .. uzun süre kullanılabilir
minnaktavsanim sedaozdemir kanz mila plus hem digerlerine göre uygun fiyatlı hemde geniş ve rahat memnunum
YaseminAren sedaozdemir ben baby4 aldım macron anne yanı park yatak 70*110 orta segment uygun fıyatlı dıyr aldım 5 aydır kullanıyır dogalı su anda memnunuz bakabilirsin
havuclukekim Maccon marka benimki sapasağlam çok da güzel duruyor çok hevesle aldım 7 ay önce ama oğlum yanımda yatmaya alıştı hiç uyumadı sıfır tertemiz dolap hesabıma koydum bende istersen bakabilirsin : tucegvndi 🐣