belinayinannesii Yok ben de tam olarak sizin gibi düşünüyordum hayır sütüm var benim diyordum. Çocuk emiyor ama memeden mutlu ayrılmıyor çünkü genelde doyunca memede uyuyordu uyumamaya başladı birden. Geceler gündüze karıştı annem ısrar ediyor ya bi kere bi mama yap şu çocuğa lütfen belki açtır belki sütün yermiyordur. Ya saçmalama var benim sütüm diyorum öyle diyip psikolojimi etkileme olan da gider anne yapma diyorum. Kızım bak bu çocuk uyuyordu bu zamana kadar bi kere deneyelim dedi. Yok dedim günlerce ama çocukta ağlıyor ha uyumuyor vesselam. Bi gece sağdım sütümü dedim sağıp vereyim belki öyle doyar bilmem ne ay sağıyorum gece sütü süt yok 20 cc bile çıkmadı oturdum ağlıyorum. Ki öncesinde de emzirmemişim sağıcam diye. Mama yaptım o gece annemin dediği gibi çocuk mamayı içti içti biterken de uyudu kaldı. Ben gördüm ya bunu salya sümük ağlıyorum. Ertesi gün kontrolümüz vardı allahtan dedim doktora hocam böyle böyle benim sütüm çok güzel geliyordu yetmiyor galiba bu çocuk günlerdir uyumuyor akşam ilk defa mama denedim uyudu falan. Kilosuna bakalım anlarız dedi. Bi baktı kilo almıyor bebeğin yeteri kadar almamış evet maalesef yetmiyor sütün dediğin gibi dedi. Hocam 2 haftadır bu çocuk aç mı dedim muhtemelen çok az bi sütle beslendiği için huzursuz ve kilo alamamış hatta sarılığı bile bundan sebep tam olarak geçmemiş hafif şekilde devam ediyor dedi. Sonra mama takviyesine başladık. 7 aylık oldu gece yatarken mamasını yer geri kalan bütün vakitlerde beni emer. Ek gıdaya da başladı çok şükür öyle böyle bu günlere geldik. Ama artık şuna da inanmıyorum Yani. Ay öyle deme sağım yaparak sütün anlaşılmaz diyen hiç kimseye inanmıyorum çok araştırmış biri olan bizzat yaşadım maalesef. Sağım yaparak gayet de belli oluyor ☹️ Üzgünüm ama öyle. Arkadaşım emzirirdi sonra memesini bi sıkardı te karşıya fışkırırdı süt ben emzirirdim sıkardım memeyi ucundan damlarsa ne ala 😂😂 hala da öyle 😂