TheMomm Dilaylaa Linclenecek bi şey yok burda birbimizin düşüncelerine saygı duymalıyız bence para istenilen yere, ihtiyacı olan depremzedelere ulaşsın da varsin yine bizim insanımız toplasın ona bile razıyız artık
Barlas_mom Lunaluu Teşekkür ederim canım yaptım çok şükür Allah tekrarını yaşatmasın. Bebeğimle istanbula geldim hala korkuyorum dönmeye Diyarbakır a 🥹 benimde evimde çatlaklar var ama sağlam raporu verilmiş belki taşınırım bu psikolojiyle nasıl kalırım bilmiyorum
Barlas_mom Deletedmom_58 ihtiyacım yok canım sağlığımız yerinde ben bağış almak istemiyorum hiç çok ihtiyacı olan var 🤦🏻♀️ inşallah sıcacık evleri olur yeniden küçükte olsa desteğim olsun istedim çok teşekkür ederim 🙏🏼
Deletedmom_58 Barlas_mom inşallah Rabbim tekrarını yaşatmasın sizlere Aileni evladını bağışlasın Rabbim. Rica ederim 💕
Aslicamm Ben de yeteri kadar maddi yardım yapamadım diye uzuluyodum kurumlar sagolsunlar bizim paralarimizi bagisliyolar bizler adına ama keşke silinen vergi borçları kadar bari bagislasalardi daha çok para toplanirdi
3yasakadarsifirekran hurremsultann Evet yol çok önemli duble yol hemde. Kızılay’a toplanan bağışlardan 8 milyon doların Ensar vakfına aktarıldığını ne çabuk unuttular.
Zeytin-gozz1 Sulebaydir o kadar güzel yazmışsınız ki tebrik ediyorum sizi.tek başına devletin bütün dünyaya yetmesini bekliyorlar heralde enteresan gerçekten… Kaldı ki bu bağışları yapan insanların çoğu bizlerin sayesinde markalarını büyütmüş firmalar vs. Şimdi de destek sırası onlarda ..
Ysr35Kdr Evaninanasi pki alınan vergi 10 sehır de yetecek mi bunun içinde yol hastane okul devlet binaları say say bitmez arkadaşlar bir sehır bir ilçe degil bu 10 koca sehır ne demek biliyor musunuz
Fatmannny Zeytin-gozz1 keşke devlet daha önceden bu kadar uyduruk ev yapan mütahitllere bu kadar müsamaha göstermeseydi denetleseydi izin vermeselerdi bu kadar büyük bir kaybımız olmazdı bu kadar büyük bir felaket yaşamazdık. büyük küçük hepimi destek oluyoruz destek olurken de verdiğimiz paraların gerçekten ihtiyaç sahiplerine gitmesini istiyoruz.
2kizbiroglan Sulebaydir oyke demiyelim cnm 🥰 herkes bağış yapıyo tabi ister istemez nasıl olcak nereye gidecek merak ediyorlar inşallah hepmizin tek istediği yerine ulaşması umarım öylede olck inşallah 🤲🥰
3yasakadarsifirekran 2kizbiroglan Evet dediğin gibi bağışlar harika gerçekten elbette birbirimize destek olacağız ondan kimse gocunmaz zaten sorun paranın gerçekten gerekli yerlere gidip gitmediği😇
Sulebaydir Ya aynı bağışı ahbap yapınca diğer şahıslar yapınca helal olsun bravo oluyor kendinizden olmayan olunca kuduruyorsunuz. Sizene kardeşim ben bağış yapmak istiyorum diğeri bağış yapmak istiyor sizin zorunuza giden ney sizin cebinizden çıkan ney ?
TheMomm Sulebaydir Neyse zaten konudan konuya atlayarak daha ne konuda konuştuğunuzun bile farkında değilsiniz sizde neyi konuşacaksam😒 Şunu merak ediyorum siz ve sizin gibilerle aynı fikirde olmayan insanları görünce neden kuduruyorsunuz ?
Sulebaydir 3yasakadarsifirekran biz neyin ne olduğunu çok iyi biliyoruz şu deprem zamanı bile ne kadar tiyatrocu insanlar gördük Allah ıslah eylesin şu zamanda bile hala daha siyaset nefretini kusanlari Allah bildiği gibi yapsın