Fatmannny Dilaylaa linç edecek nir şey yok bilmediğimizden soruyoruz bizde ona göre bağış yapacağız gerekli yerlere
Ysr35Kdr Fatmannny hani bir İl olsa anlarım ama 10 İl ne demek kac bin bina ev yapılacak bnce gayet normal toplanması İzmir de deprem olunca boyle bırsey olmadı cunku devletimiz oynardı yıkılanları ama burda 10 sehır soz konusu ve kac milyon insan 😔
Fatmannny Ysr35Kdr yani bu paralarla ev yaptırılacak anladığım kadarıyla inşallah depremzedelere koşulsuz şartsız verirler kiracı olarak oturtmazlar
Fatmannny Dilaylaa ben maddi olarak yapmadım henüz kıyafet bebek ihtiyaçları battaniye vs gönderdim maddi olarakta yapıcam ama nereye kime yapsam bilemedim
Gryffindor Deletedmom_58 Baya iyi toplanmış. Nedense izlemek içimden gelmiyor. Aslında nedeni belli de burda kimseyle uğraşmak istemediğim için söylemiyorum 😃
3yasakadarsifirekran Dilaylaa Devlet düşmanı seni nasıl hesap sorarsın sen seni sürdürsünler bu ülkeden. Tüüüüü🤬🤬🤬🤪
tatlibiranneo Blackcloud evet onlara gidiyor biliyorum ama depremzedelere ev yapılacak onlar için toplanılıyor diyor ya bende diyorum ki neden cıkıp evlerini yaptıracağız diye bağırıyor bu yayından gelen parayla ne yapılacak o zaman
Fatmannny Deletedmom_58 öyle bir şey de insanların güveni kırılır inşalah depremzedelerimizin yaraları sarılır
Azra41 2kizbiroglan Maşallah 🥰 hele küçük çocuklar harçlıklarını göndermiş çok duygulandım çok .. Rabbim kabul etsin inşallah hayırlarımizi 🤲
Barlas_mom Deletedmom_58 izliyorsanız tek yürek yazıp kaça göndericez canım bebeğimi uyuttum açamıyorum bizde diyarbakırda depremzedeyiz çok şükür hayattayız sağız destekte bulunmak istiyorum
Dilaylaa 3yasakadarsifirekran ben onu almiyim o bana çok uzak 😂 bana belki dış güçlerin uşağı ajan felan olabilir
3yasakadarsifirekran Gryffindor Bende açmazdım Tv ama Herkes post açınca açayım dedim bağışlar çok güzel ama maalesef hiç güvenmiyorum üzülerek söylüyorum. Bu bağışlanan paralarla insanların eşyalarına kadar alınabilir durumda umarım verimli kullanılır.