Mervee2531 çok geçmiş olsun inşallah cevap veren olur, benim bebeğiminde idrarında bakteri varmış sonuç öyle diyor doktora yarın soracağım ama sanırım idrar yolu enfeksiyonu. Hastaneye neden yattı? Her bebek yatıyor mu şikayetiniz neydi bizim ki kilo alamadı yeterli o yüzden doktor bakmak istedi.