Sevgili anneler
3 yaşında ve 2 aylık iki oğlum var. Malesef kayınvalidem annem ve eşimden yardım yok kendim bakıyorum
Bebeğim kolik hiç düzenimiz yok
Büyük oğlumla pek ilgilenemiyorum kreşede gitmiyor artık bazen gün içinde öfkelenip bağırıyorum sinirden
Kendimi nasıl sakinleştirebilirim önerebileceginiz kitap yada izleyebileceğim video vs varmıdır
Düşünce ve fikrinizi paylaşırsanız çok sevinirim
Yoksa artık sinir hastası olacagım