Bana lütfen yardımcı olurmusunuz
2.5 aylıkken başladı çocugumda
Sırtüstü yatarken ıhlama kasılma titreme ve sıçramalar yapıyor
Epilepsi gibi
Mr- BT-usg-eeg birsürü test ve görüntüleme alındı hersey temiz çıktı
Ama hala yapmaya devam ediyor
5 aylık oldu azaldı ama hala yapıyor
Sadece sırtustu yatarken yapıyor
Sırt üstü yatırmak istemiyorum artık
Nedeni ne olabilir
Gazlı bir bebekti
Kusmuyor ama reflüsü var dediler
Besin allerjiside var
Bunları yaşayan var mı
Çok üzülüyorum