Mrac_bebek şaka maksatlı yazdınız heralde bunu buraya o gülen surat ifadesiyle bence şaka😁 yoksa hangi akla mantığa sığar 3 aylık bebeğe televizyon izletmek canıııım!! 8 aylık bebeğim var uzak dursun diye kendim dahi televizyon açmıyorum yanında çok katıyım bu konuda eşim doktora sordu bebeğe televizyon izletmiyor diye otizmi tetikliyormuş doğru mu dedi doktor da evet o yönde araştırmalar var esiniz haklı ama her izleyen bebekte otizm olacak diye bir kaide yok dedi neye dayanarak dedi bilmiyorum ama Seçim size kalmış👍