Kızlar selam. Kızım 5 ay 10 günlük.
Allah’a şükür herhangi bir sağlık sıkıntısı yok. Kakasız kıvamı vs rengi yerinde. Kilo alımı her şeyi çok güzel maşallah sübhanallah.
Ama şu emme ve uyku şine bi türlü akıl erdiremiyorum. Yatmadan evvel emiyor nerden baksan en az 30 dakika. Ve Rabbime şükürler olsun sütüm gayet yerinde Allahım tüm annelre nasip etsin. Neyse emiyor artık doydupunu anlıyorum biraz oynuyor memede ve sonra kendisi bırakıyor. Uyuyor.
1 saat sonra tekrar uyanıp emiyor yarım saat.
Uyuyor.
1 saat sonra tekrar.
1 saat sonra tekrar. Asla uzun uyku uyuduğunu görmedim. Doğduğundan beri böyle. Uykuya çok geç dalıyor ve uykusu çok hafif ama kabul neşeli uyanıyor çoğu kez.
Ama hem kendim için hem onun için istiyorum ki uzun uyusun. Ha belki ki o 1 saatlik uyku ona yetiyor ama ne yalan söyleyeyim artık ben bitik bi haldeyim. O kadar hasta, uykusuz ve yorgunum ki. Deprem zaten hepimizi mahvetti:((
Uyku damlası vs kullanmak istemiyorum vicdanım el vermiyor çünkü bilemiyorum böyle müdaahale etmek hoş değil sonuçta o bir bebek ve orantısız güç uyguluyor gibi hissediyorum. Ama uyuması için ne yapabilirim bilmiyorum. Kendim de şuan da grip oldum çok ağrım var.
İşin içinden çıkamıyorum.
O kadar emiyor, uyuyor ağlayıp uyanıyor. Acıkıyor herhalde yine emiyor sanki 5 saat acıkmış gibi 🤷🏻♀️ ne yapacağımı şaşırdım valla normal bi durum mu değil mi bilemedim. Ha evet ne mutlu bana emiyor çocuğum şükürler olsun ama :( ne bileyim artık resmen tik oldu bende. Sersem gibi yürüyorum ya valla aptal olmuşum 😁🥹